Dnes je 28. listopad 2024, svátek má René
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuálně Tesco nově garantuje nízké ceny u více než stovky značkových produktů Vytvořit článek
Tesco nově garantuje nízké ceny u více než stovky značkových produktů
Redakce iÚSTECKO - 17. 09. 2024    5211    0 Líbil se vám tento článek?

ČR - 17.09.2024

Tesco rozšiřuje osvědčený program Nízké ceny zaručeny o více než stovky produktů velkých značek. Značky jako Coca-Cola, Nestlé, Opavia, Milka, Persil, Schwarzkopf nebo Pampers jsou jedny z mnoha, které jsou nově dostupné za garantované nízké ceny všem zákazníkům v obchodech i online.

„Tesco nabízí zákazníkům kvalitní a cenově dostupné produkty každý den. Osvědčený program Nízké ceny zaručeny nyní rozšiřujeme o více než stovky produktů těch největších značek, abychom všem zákazníkům pomáhali na každém nákupu ušetřit ještě více,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR.

ceny 2.jpg

Program Nízké ceny zaručeny představilo Tesco již před více než dvěma lety. Aktivita se původně týkala stovek výrobků vlastních značek nejčastěji nakupovaných. Nyní do programu Tesco přidalo více něž stovky značkových potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník velmi snadno v prodejnách i na Tesco Online nákupech. Je označeno výrazným červeným kruhem s textem Nízké ceny zaručeny. Jedná se o výrobky, které zákazníci podle analýzy mají nejraději a nejčastěji je nakupují. Ceny pravidelně firma monitoruje a upravuje tak, aby zákazníkům nabízela dlouhodobě skutečně nízké ceny.

Tento krok navazuje na řadu předchozích, ve kterých firma pomáhá zákazníkům ušetřit. V červnu trvale snížila ceny u nejdůležitějších a nejnákladnějších položek v péči o malé děti, tedy plen a pokračovacích kojeneckých mlék. V květnu přišlo Tesco s iniciativou, která upozorňuje na problém menstruační chudoby s cílem otevřít prostor pro celospolečenskou diskusi. Aby šlo příkladem pro ostatní, snížilo ceny menstruačních potřeb vlastní značky o hodnotu DPH. Začátkem letošního roku, když se zvýšila sazba DPH na dětskou výživu, Tesco toto navýšení do cen vůbec nepromítlo a ponechalo původní ceny u těchto výrobků.

Zdroj a foto: Tesco Stores ČR, a.s.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Prodej a pronájem