ČR - 18.11.2024
Operátor T-Mobile se ve třetím čtvrtletí roku 2024 zaměřil na kvalitu služeb a růst své 6,5milionové zákaznické základny. Potvrzuje se trend rostoucí spotřeby dat – ta meziročně vzrostla o 28 %. T-Mobile pokračoval v investicích do výstavby a modernizace sítě, přičemž pro rok 2024 alokoval 4,9 miliardy korun. Součástí investic bylo i otevření nového křídla datového centra DC7.
Program Magenta Moments překročil významný milník – 1 milion registrovaných zákazníků. Počet uživatelů MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, zatímco počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Přestože T-Mobile zaznamenal mírný pokles tržeb o 1,8 %, zůstává ziskovost stabilní s růstem 10 %.
„Třetí kvartál roku 2024 potvrdil, že jsme spolehlivým partnerem, ať už jde o letní hudební a sportovní aktivity nebo náročné situace, jako byly letošní povodně,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic. Operátor se rovněž soustředí na digitalizaci a otevírání společenských témat, včetně boje proti nenávistnému obsahu na internetu.
Mezi letními aktivitami dominoval Colours of Ostrava, kde T-Mobile nabídl návštěvníkům 5G pokrytí a podporoval recyklaci starých telefonů. Sportovní fanoušci si užili Olympijskou vesnici v Mostě a sledování her s MAGENTA TV.
Novinkou je služba Magenta Wi-Fi s gigabitovou rychlostí a inteligentní mesh sítí pro stabilní pokrytí domácností. V divizi T-Business spustil T-Mobile provoz nového křídla datového centra DC7 s plochou 3 500 m². Tato investice reaguje na vysokou poptávku a poskytuje moderní IT zázemí pro firmy i státní správu.
V září operátor představil nové Plus tarifní portfolio MAGENTA TV, zjednodušil nabídku DSL a spustil službu Watch Connection pro chytré hodinky Samsung Galaxy Watch LTE.
Během rozsáhlých povodní T-Mobile poskytl zákazníkům volání a datování zdarma a přispěl částkou 10 milionů korun na pomoc zasaženým oblastem. Zaměstnanci přidali další 3 miliony korun ve sbírce, kterou operátor ztrojnásobil.
T-Mobile se také soustředil na vzdělávání svých zaměstnanců a podporu bezplatného digitálního vzdělávání pro neziskové organizace v rámci jubilejního 10. ročníku Digitální akademie. Nová kampaň #JsmeSamiSebou zdůraznila autenticitu a rozmanitost zaměstnanců.
Zdroj a foto: T-Mobile