Dnes je 29. březen 2025, svátek má Taťána
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuálně Nový portál Hotely.cz chce v Česku konkurovat Bookingu Vytvořit článek
Nový portál Hotely.cz chce v Česku konkurovat Bookingu
ČTK Protext - 26. 03. 2025    2445    0 Líbil se vám tento článek?

ČR - 26.03.2025

Tři úspěšné portály pro on-line rezervace ubytování se slučují pod značku Hotely.cz. Stojí za ní největší středoevropský hráč v oboru, maďarská Szallas Group. Zároveň ale nabízí hostům i ubytovatelům podporu lokálního českého týmu.

Populární rezervační portály hotel.cz, penzion.cz a hotely.cz se slučují pod jednu značku – Hotely.cz. Ta od března nabízí všechny dosavadní služby pod jednou střechou a s vylepšeným komfortem pro uživatele z řad cestovatelů i ubytovatelů. A neskrývá velké ambice – chce být silnou konkurencí pro globální hráče a propracovat se na pozici jedničky tuzemského rezervačního trhu.

Na webu Hotely.cz najdou lidé nabídku na více než 83.000 ubytování nejen v Česku, ale i v dalších zemích střední Evropy jako je Maďarsko, Polsko, Slovensko nebo Chorvatsko. A zároveň ubytovatelé mohou oslovit díky silné regionální přítomnosti Szallas Group i hosty z těchto zemí.

"Českému trhu chybí úspěšná on-line rezervační služba, trhu naprosto dominuje Booking.com. A my věříme, že to s Hotely.cz dokážeme změnit. Chceme vybudovat novou a moderní značku, která přinese poskytovatelům ubytování lokální český servis, uživatelsky přívětivý extranet a zároveň zázemí silného regionálního hráče," uvádí Michal Drahoš - obchodní ředitel Hotely.cz pro Česko a Slovensko.

Český servis, mezinárodní dosah

Provozovatelem Hotely.cz je úspěšná maďarská firma Szallas Group, největší hráč v oblasti on-line ubytovacích portálů ve střední Evropě. V domovském Maďarsku má třetinový podíl domácího cestovního trhu a nyní expanduje na další středoevropské trhy včetně Česka.

Ročně se přes jejích 12 online produktů ubytuje 2,5 milionu hostů, celková roční hodnota transakcí dosahuje 250 milionu eur.

"Maďarský a český trh jsou si z hlediska trendů v cestovním ruchu poměrně podobné. Například v obou zemích hrají výraznou roli rodinné dovolené, převážně tuzemské. Silně roste také zájem o dovolené v sousedních zemích. A proto věříme, že dokážeme naše regionální zkušenosti zužitkovat v českém prostředí a vytvořit úspěšnou a sebevědomou značku. Na rozdíl od globální konkurence nabízíme ubytovatelům přímý kontakt na český tým a podporu v češtině. Díky mezinárodní působnosti naší skupiny pak zároveň dovedeme efektivně promovat konkrétní hotely i celé regiony v blízkém zahraničí," říká Lampros Zolotas - Chief Operating Officer Szallas Group.

Foto: AI



Líbil se vám tento článek?

Komentáře

Výběr článků
Redakce iÚSTECKO - před 16 hodinami
MOST - 28.03.2025  Bez elektřiny se žít nedá, ale platit za ni také nechtěla. Dvacetiletá žena z Jirkova nyní čelí obvinění z krá...
Mostecké listy - před 17 hodinami
MOST - 28.3.2025 Město Most představuje nový projekt zaměřený na podporu turistiky a outdoorových aktivit v okolí ikonického hrad...
Redakce iÚSTECKO - před 18 hodinami
ČR - 28.03.2025 Populární mapová aplikace Mapy.cz vstupuje do nové, světové éry. S cílem oslovit miliony uživatelů po celém svě...
Premium články
Redakce iÚSTECKO - 26. 03. 2025
ČR - 25.03.2025  /public relations/ Představte si konec dlouhého dne. Vrátili jste se domů, vyčerpaní a přemýšlíte, jak by bylo s...
Redakce iÚSTECKO - 10. 03. 2025
Život není vždy snadný a každý z nás se může dostat do situace, kdy se mu život obrátí vzhůru nohama. Zdravotní problémy, rodinné...
Plazma Most - 02. 03. 2025
Přestože krevní buňky často dostávají veškerou pozornost, krevní plazma je tichým hrdinou, který hraje klíčovou roli v mnoha aspek...
Reklama   •   Koupit reklamu