MF DNES zůstává nejčtenějším deníkem, Metro a Téma si drží pozice
Partneři
Stát se partnerem
ČR - 19.05.2024
Mediální skupina MAFRA potvrdila svou dominantní pozici na českém tiskovém trhu.
Podle čerstvých výsledků výzkumu čtenosti Media projekt za období od 2. čtvrtletí 2023 do 1. čtvrtletí 2024 oslovuje svými tištěnými tituly 2,88 milionu čtenářů. MAFRA tak kraluje ve všech klíčových segmentech:
Noviny:
- Mladá fronta DNES s 368 tisíci čtenáři je i nadále nejčtenějším zpravodajským deníkem v zemi.
Týdeníky:
- TÉMA (183 tisíci čtenáři) je nejprodávanějším titulem kategorie společenských a zpravodajských týdeníků.
- Metro (295 tisíci čtenáři) si drží pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí a v dubnu rozšířilo distribuci i do regionů.
Programové časopisy:
- TV Max (387 tisíci čtenáři) s 2% nárůstem je dlouhodobě nejčtenějším titulem v této kategorii.
Společenské tituly:
- Rytmus života (275 tisíci čtenáři) je předním společenským týdeníkem.
- Dalšími oblíbenými tituly jsou Rytmus života RETRO (119 tisíc čtenářů), Pestrý svět (127 tisíc čtenářů) a další.
Tituly pro ženy:
- Chvilka pro tebe (259 tisíci čtenáři) a Tina (157 tisíci čtenáři) jsou mezi týdeníky pro ženy nejčtenější.
- Do této kategorie se řadí i Ona DNES (218 tisíc čtenářů), pondělní magazín deníku MF DNES, a volnočasový měsíčník Chvilka pro luštění (186 tisíc čtenářů), jehož čtenářská základna se zvýšila o 3 %.
Výsledky výzkumu potvrzují, že MAFRA nabízí širokou škálu titulů, které uspokojí potřeby a zájmy nejrůznějších čtenářských skupin. Skupina se tak i nadále zaměřuje na kvalitní a relevantní obsah, který oslovuje stále více lidí.
Zdroj: TZ Mafra
Líbil se vám tento článek?
0
Komentáře