ČR - 16.09.2024
V reakci na povodně, které aktuálně zasahují řadu obcí a měst po celé České republice, spustila Galileo Corporation okamžitou a nepřetržitou technickou podporu dostupnou pro více než polovinu samospráv v ČR. Cílem je zajistit včasné a přesné informování občanů v postižených oblastech a podpořit vedení obcí, které potřebuje rychle reagovat na situaci v terénu.
„Naše komunikační nástroje, které využívá přes 3000 obcí a miliony občanů, nyní hrají zásadní roli v poskytování krizových informací. Pomáháme starostům i dalším představitelům obcí informovat veřejnost i v případech, kdy nemají přístup k internetu či elektřině,“ říká Dušan Procházka, majitel Galileo Corporation.
Technologie připravené pro krizi
Galileo Corporation poskytuje klíčové komunikační nástroje, které jsou nyní pro obce nepostradatelné. Systémy jako Smart Info (SMS/e-mail), webové platformy a mobilní aplikace V OBRAZE umožňují rychlé šíření informací o povodňové situaci. Pokud obec není schopna šířit zprávy vlastními silami, Galileo převezme tuto odpovědnost a zajistí, aby občané dostávali důležité zprávy.
„Obracejí se na nás starostové z obcí, kde současná situace způsobila výpadky elektřiny či jiné problémy, které narušují schopnost obcí informovat své občany. Také nám volají lidé z vedení obcí, kteří aktivně pomáhají v terénu. Tito lidé nemají čas sedět u počítačů a vkládat aktuální dění do komunikačních nástrojů své obce. Proto přebíráme tuto úlohu za ně a zasíláme důležité informace jejich občanům prostřednictvím našich nástrojů. Naše technická linka je dostupná 24/7, abychom mohli maximálně pomoci,“ vysvětluje Daniel Všední, vedoucí technické podpory společnosti Galileo Corporation.
Výzva pro občany: Sledujte oficiální komunikační kanály Galileo Corporation apeluje na občany, aby sledovali oficiální komunikační kanály svých obcí – webové stránky, SMS služby, mobilní aplikace a další. Tyto kanály poskytují přístup k aktuálním informacím o vývoji povodní a dalších důležitých zprávách z jejich regionu.