ČR - 27.10.2024
DPD, významný hráč na poli balíkové přepravy a součást evropské sítě Geopost, přichází s novou reklamní kampaní „Všude, kam se podíváš“.
Kampaň, která bude probíhat do konce listopadu 2024, se zaměřuje na propagaci výdejních míst a boxů DPD Pickup a Pickup Boxů, které se stávají neodmyslitelnou součástí českých měst i vesnic.
Tváří kampaně se stal herec Oldřich Hajlich, který jako „ambasador“ DPD ztvárňuje roli kurýra. Ve dvou reklamních spotech Hajlich vystupuje originálním způsobem – jeho obličej se promítá na tváře ostatních postav pokaždé, když si vyzvednou svůj balíček z boxu nebo výdejního místa. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturami Momentum a McCann Prague a zahrnuje jak online, tak offline média, čímž navazuje na předchozí úspěšnou kampaň „Doručujeme pěkný den“.
DPD, která v současnosti doručuje do více než 110 000 výdejních míst po celé Evropě, plánuje v Česku navýšit počet výdejních míst a boxů na 7000 do konce roku 2024. Součástí této expanze bude také instalace nových DPD Pickup Boxů, které budou designově sjednoceny v celém regionu střední a východní Evropy. Tímto krokem DPD dále rozšiřuje možnosti pro zákazníky, kteří si mohou své balíčky vyzvednout na řadě snadno dostupných míst.
S neustále rostoucí sítí výdejních míst se DPD zaměřuje na ještě rychlejší a komfortnější doručování pro všechny zákazníky.