ČR - 04.11.2024
E-commerce zažívá zásadní proměnu díky novým technologiím. Česká společnost ROBOSALES.AI přichází s inovativní AI platformou, která mění způsob, jakým nakupujeme online. Vývojáři z této společnosti věří, že díky jejich řešení bude komunikace na e-shopech nejen příjemnější, ale i efektivnější. Tato technologie totiž posouvá schopnosti chatbotů, které dosud často nezvládaly složitější otázky ani interaktivní obchodní konverzace.
„Nakupování na internetu bylo doposud velmi pasivní, e-shop fungoval jako chytrý produktový katalog,“ uvádí Alex Karo, zakladatel ROBOSALES.AI. Cílem jeho týmu bylo vytvořit AI platformu, která kombinuje výhody kamenné prodejny s pohodlím a dostupností online nakupování. Platforma nabízí zákazníkům nejen 24hodinovou dostupnost, ale také zkušené vedení při výběru produktů, připomínající komunikaci s prodavačem v obchodě.
AI platforma ROBOSALES, kterou první e-shopy právě testují, umožňuje interaktivní a personalizovanou nákupní zkušenost. Díky tomu, že se chatbot dokáže zákazníka ptát, reagovat na jeho preference a upravovat doporučení na základě zpětné vazby, je nákupní proces plynulý a relevantní. „Chceme, aby zákazník získal přesně ty informace, které potřebuje, aby se mohl správně rozhodnout,“ dodává Alex Karo.
Alex Karo ze společnosti ROBOSALES.AI
Budoucnost e-commerce tak může být daleko osobnější, než jsme byli zvyklí, a zákazníci se mohou těšit na inteligentnější a efektivnější komunikaci v online prostředí.
Zdroj a foto: ČTK Protext, ROBOSALES