TEPLICE - 17.12.2022
V říjnu loňského roku spatřila světlo dopravního světa naše aplikace ARRIVA CZ. Od té doby si ji stáhlo přes 20 tisíc uživatelů, kteří mají díky ní komfortnější nákup jízdenek do našich vlaků, dálkových autobusů a Arriva Expresů na třech linkách.
"Aplikace prošla od té doby několika aktualizacemi, v nichž jsme vyslyšeli přání uživatelů, kteří nám dali zpětnou vazbu o tom, jak se jim s ní pracuje, co by rádi upravili nebo doladili, aby byla co nejjednodušší a uživatelsky ještě víc přívětivá", uvádí tisková zpáva společnosti Arriva
Došlo tak třeba na vyladění uživatelského profilu, zadávání slevových průkazů, věku uživatele nebo platební karty. Na četná přání jsme doplnili i tmavý režim aplikace, přepínání do angličtiny nebo zaslání zakoupené jízdenky do kalendáře jako událost „Moje jízda s Arrivou“, aby se cestujícímu včas připomněla. Pomocí aplikace se uživatel může snadno spojit po chatu přímo se zákaznickým centrem a nově je možné snadno a rychle zaplatit pomocí Google Pay nebo Apple Pay.
V dalším vylepšení aplikace pokračujeme, v brzkém výhledu rozšíříme aplikaci o zobrazování poloh všech našich autobusů. Polohy našich vlaků už můžete v aplikaci sledovat.
Pokud aplikace ARRIVA CZ ještě nemáte, můžete si ji stáhnout z AppStore a Google Play.
Zdroj a foto: Společnost ARRIVA